جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 156
  • کد خبر : ۴۹۲۴
next    /  2 prev
خدمتی دیگر از مدیریت شهری كمالشهر بهره برداری از دوربرگردان بلوار شهید بهشتی مقابل مسجد جامع

مهندس ناصری مقبل ضمن اعلام این خبر افزود : بنا به درخواستهای مکرر شهروندان محترم ، و همچنین ایجاد دسترسی بهتر برای ادارات خدمات رسان همچون آتش نشانی و کلانتری و همچنین دسترسی آسانتر به بزرگراه کرج قزوین ، شهرداری کمالشهر ملزم به رسیدگی به این پیشنهاد گردید که پس طرح در شورای  ترافیک و پس از بررسی های به عمل آمده و انجام مطالعات لازم ،  با طرح ایجاد دوربرگردان از غرب به شرق بلوار شهید بهشتی مقابل مسجد جامع موافقت گردید که این پروژه اکنون در حال اجراست .
شهردار کمالشهر در ادامه افزود: چندی پیش بنا به درخواستهای شهروندان و طی مراحل لازم ، پروژه ایجاد دوربرگردان مسیر شرق به خیابان ولیعصر و ورودی مسجد جامع انجام و چراغ راهنمایی و رانندگی هم نصب گردید که موجبات رضایت شهروندان محترم فراهم را فرآهم آورد.
وی در ادامه در خصوص تأمین اعتبار این پروژه گفت افزود: به جهت شرایط مالی نامطلوب شهرداری ، درصدی از هزینه دوربرگردان ورودی خیابان ولیعصر به این پروژه اختصاص داده شد و باز جهت صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت هزینه ، این پروژه با مدیریت مسئول ترافیک شهرداری کمالشهر و با همکاری عوامل امانی شهرداری در حال انجام است.
شهردار کمالشهر در ادامه افزود: خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر هم در دستورکار ما هست که حدودا 300/000/000ریال هزینه در برخواهد داشت.
وی درخاتمه خاطر نشان کرد : بنده و معاونین ذیربط شهرداری بنا به وظیفه و تعهدی که به شهروندان محترم داریم و به جهت حساسیت پرژه های عمرانی بهسازی بلوار مشاهیر ، دوربرگردان بلوار شهید بهشتی و دیگر اقدامات عمرانی جاری در شهر ، طی بازدید های مکرر ، از نزدیک پیگیر تسریع در کار و رفع مشکلات مسیر پروژه ها خواهیم بود تا این پروژه ها دراسرع وقت به بهره برداری رسیده تا بتوانیم گوشه ای از لطف و صبوری شهروندان محترم را پاسخگو باشیم.
گفتنی است شهردار کمالشهر بنا به توصیه اکید پزشکان مبنی بر طی دوران نقاهت پس از طی بیماری کرونا، هم اکنون و بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان ، جهت رسیدگی به نامه ها و مسایل شهر و بازدید از پروژه ها طی جلساتی که در فضای باز با مسئولین ذیربط برگزار نمود، بر تسریع در روندکار تأکید کرد و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به نامه ها و درخواستهای ارجاعی شهروندان شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0